BEWARE OF JENMAR. (clex_monkie89) wrote,
BEWARE OF JENMAR.
clex_monkie89

iLOSE

Day 01 - A show that should have never been canceled
Day 02 - A show that you wish more people were watching
Day 03 - Your favorite new show (aired this TV season)
Day 04 - Your favorite show ever
Day 05 - A show you hate
Day 06 - Favorite episode of your favorite TV show
Day 08 - A show everyone should watch

Day 09 - Best scene ever
Day 10 - A show you thought you wouldn’t like but ended up loving
Day 11 - A show that disappointed you
Day 12 - An episode you’ve watched more than 5 times
Day 13 - Favorite childhood show
Day 14 - Favorite male character
Day 15 - Favorite female character
Day 16 - Your guilty pleasure show
Day 17 - Favorite mini series
Day 18 - Favorite title sequence
Day 19 - Best TV show cast
Day 20 - Favorite kiss
Day 21 - Favorite ship
Day 22 - Favorite series finale
Day 23 - Most annoying character
Day 24 - Best quote
Day 25 - A show you plan on watching (old or new)
Day 26 - OMG WTF? Season finale
Day 27 - Best pilot episode
Day 28 - First TV show obsession
Day 29 - Current TV show obsession
Day 30 - Saddest character death

Day 04 - Your favorite show ever

Quantum Leap is my forever show. Srsly, I watched that shit when I was SEVEN, guys.

Day 05 - A show you hate

Every last damn CSI show. You guys. YOU GUYS. I have most of a degree in Evidence Technology. The only thing any CSI has ever done right is that once they used Mylar to pick up a shoeprint. EVERYTHING ELSE RUINS LIVES. My Physical Evidence teacher once made someone leave the class because they said they wanted to be a "CSI like on the show." A) They're CSTs here, and; B) The show does so much wrong that the chick was basically already behind everyone else in class just for watching it.

Day 06 - Favorite episode of your favorite TV show

Oh, damn. I'm gonna go Now Favorite and All Time Favorite.

Superantural - I think I'm gonna say that The Song Remains The Same might edge out at the top but JUST a tiny bit.

Quantum Leap - Shock Theater. SO AWESOME, HMOG. I have a THING for stuff in mental hospitals, IDK.

Day 08 - A show everyone should watch

Supernatural, duh! But, also, Criminal Minds. Yes, you might have nightmares about serial killers comging to get you (apparently? IDK, IDGI.), but the characters are awesome and the girls are strong from healthy backgrounds and it's the men who come from various types of abusive backgrounds and have all the hardcore issues.
Tags: meme
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 2 comments